Aqua Aerobic

Aqua Aerobic

Aqua Aerobic

Charakterystyka

Aqua aerobic jest kompleksowym treningiem układu sercowo-naczyniowego, oddechowego i mięśniowego. Ćwiczenia w wodzie charakteryzują się najniższym poziomem obciążenia stawów, kręgosłupa oraz układu kostno-więzadłowego spośród wszystkich innych rodzajów aktywności fizycznej.

Kto może ćwiczyć?

Aqua aerobic to niezwykle efektywna forma ruchu dla osób pragnących schudnąć, mających kłopoty z kręgosłupem, ze stawami, układem oddechowym, sercowo-naczyniowym, a także dla cierpiących na dolegliwości związane z osteoporozą. To także skuteczny sposób walki z cellulitem i nadmiarem tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia w wodzie są szczególnie polecane dla osób starszych, jako bardzo bezpieczna forma usprawnienia. Osoby starsze lub o niższym poziomie sprawności osiągają dobre efekty podczas zajęć, ponieważ środowisko wodne doskonale rekompensuje zmniejszony zakres ruchu.

Co zyskasz dzięki ćwiczeniom?

Ruch w wodzie, połączony z pokonywaniem jej oporu, harmonijnie kształtuje ciało. Wpływa na poprawę równowagi, koordynacji ruchowej, jak również zwiększa zakres ruchu w stawach. Powoduje zniesienie do minimum objawów „potreningowych” na skutek masujących właściwości wody. Aktywność ta poprawia ogólny stan zdrowia, kondycję oraz wpływa zbawiennie na proporcje naszego ciała.